duminică, 2 octombrie 2016

Castigatori ai concursului Hour of Code Romania

Incep seria articolelor din acest an, cu un concurs ce a avut loc cu aproape un an in urma.
Un concurs de mare amploare, dar despre care nu am dorit sa scriu, eu fiind cea premiata, si mai putin elevii nostri.

Este vorba de un concurs realizat de cei de la adfaber care au realizat un eveniment de mare amploare internationala, numita Hour of Code. O ora in care indiferent de varsta si ocupatie, invatam sa programam intr-un mod placut. Am participat si noi la acest eveniment cu mai multe clase, cateva poze pot fi vazute aici. De asemenea, dorim sa participam si in anii ve vor urma, precum si la alte proiecte lansate de ei.

Dupa finalizarea evenimentului, cei de la adfaber au lansat un concurs de video-uri, pentru a promova utilitatea acestui eveniment in dezvoltarea interesului pentru programare.
Am participat si eu cu un video, cu care am fost si premiat. Dar laudele nu mi se cuvin cuvin doar mie, deoarece a fost o intreaga echipa participanta la acest concurs.
Doresc sa multumesc pe aceasta cale, elevelor mele dragi, ca au acceptat sa participe in acest proiect, dar si pentru neostenita implicare in numeroasele activitati:

  • Marcus Calina, XII-C
  • Criznarici Rebeca, XII-C
  • Fratila Cristina, XII-C
  • Oros Teodora, X-A
  • Pop Ruxandra, X-A
..si nu in utimul rand lui Brian Ardelean (fericit absolvent) pentru filmare si editare.
Au fost mai multe lucrari premiate, lista completa a castigatorilor poate fi vazuta aici.


Filmuletul castigator:


2 comentarii:

 

Blogger news

Blogroll

About